Sunday 8 January 2012

saya bahagia bila tengok aw0p bahagia

tinggalkan dahulu tajuk utama kat atas tu....

perasaan sekarang---> dah start cuak untuk menempuhi first paper hari isnin nih... first paper??? ye, first paper... kih3...  mmg study week kali ni 2 minggu, tapi... minggu pertama tak study pun... sebab banyak berangan-angan dengan report anatomi yang sampai sekarang pun belum siap lagi... padam muka aku, siapa suruh main2 kan... yeay!!! tepuk tangan untuk diri sendiri....

hari ni pulak, tetiba rasa fiosiologi badan agak tidak stabil. ada ciri2 yang menunjukan encik-deman ingin kembali.... mungkin kerana keadaan cuaca sekarang yg panas atau mungkin disebabkan 'jam biologi' yang terganggu dan menjadi tidak betul. sejak minggu lepas, masa tido yang tak menentu dek kerana menahan mata untuk menghadap nota sampai pukul 2-3-4 pagi telah menyebabkan kacau-bilau dlm 'jam biologi' aku. lepas tu mulalah aku rasa kepala ini berpusing-pusing mcm gasing. mungkin ini adalah rutin biasa bagi orang lain (aku tahu korang semua mmg kuat study kn...), tapi tidak bagi aku sebab aku jenis manusia yang tido awal. hahaha (gelak lagi). tapi malam ni, keadaan telah kembali stabil... Alhamdulilah...






kembali pada tajuk utama:
saya bahagia bila tengok aw0p bahagia...


ye... 



tahun baru... 2012. banyak kejutan-kejutan yang diterima. ye.... kejutan untuk aku. memang tak sangka. taniah diucapkan kepada sahabat-sahabat aku yang telah mengikat tali pertunangan. haaaa..... dah 2-3 orang clasmate aku time sekolah dulu dah bertunang.... taniahhhhh aw0p, aw0p dan aw0p tu..... tak lama lagi dapatlah merasa nasik minyak korang.. hehe

~nanti kawen jgn lupe ajak kite~
(sila abaikan tarikh kat gambar tu)








dan taniah jugak pada sahabat aku yg baru bergelar ayah/daddy/abah/papa.
06/01/2012 - 10 pm - 2.8 kg - PPUM

~hencem baby boy~


last words---- jgan lupa doakan aku tuk exam nanti.... tq uolls... jom sambung study.

2 comments:

Nik Nur Aisyah said...

anda bile lagi? tringin juga wat post tajuk cmni n khas dtujukan kpd anda.. hehe..

cebisankenangan said...

tunggulah... da x lame... hik3