Friday 16 March 2012

kegigihan --> CBL

petang ni, hujan lagi... macam biasa, tak tau nak buat pe... sudah bosan layan mukabuku, nak tdo petang2 ni, tak el0k plak. nanti free2 je kene marah. hahaha. so, why not if i story2 pasal CBL. air terjun chemerong-gunung berembun-air terjun langsir. sebenarnya CBL ni ringkasan untuk nama program yang aku join minggu lepas anjuran PKAP dan OU. penah dengar tak? tak??? tak pelah.. tempat ni kat dungun, ganu kitew... aku pun tak penah sampai kat sana sebelum ni.

antara percaya dan tak percaya, mampu ke aku sampai ke puncak tu. tapi, alhamdulilah... kegigihan kami mendaki akhirnya terbalas bila melihat panorama alam yang sangat-sangat-sangat channtekk... memang teruja. masa mendaki sangat mencabar minda, emosi dan tenaga. senang cerita, semua benda tercabar lah.... dengan beg yang besar gedabak, berat yang tak terkira... aku harungi jua... jatuh??? ya, 3-4 kali jugak aku jatuh... sakit??? sakit, ditambah plak dengan malu... bertambah-tambahlah sakit kaki aku ni kan... 

pengalaman yang sangat seronok dengan korang semua












 




























aku tak dapat lagi gambar daripada sumber2 yang dikenal pasti. ni semua gambar yang di download dari mukabuku. credit to aisyah and others. =D

No comments: